Avslutnings klänningar :)

Jag vet att det bara är april, men om man inte börjar fundera på det nu så kommer man bli lämnad med resterna av "samma-klänning-i-samma-mönster-fast-i-olika-färger" på Gina Tricot. Så jag tittade runt lite på internet och hittade 3 väldigt söta klänningar. :)

 

Jag vill gärna ha en vit, eftersom det är avslutning. Och jag tror det blir för mycket med en "maxi dress", alltså en klänning som går ända ner till fötterna. Så en söt, liten vit klänning skulle vara perfekt. Om jag nu lyckas hitta någon...:S

OBS! Alla klänningar är från www.bestpromdresses.com

Massor med kramar! // Madde.

PS! Jag tar gärna emot tips och förslag. :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tyckte om den vita med ett gront balte :) kanndes valdigt sommrig :) har du ollat runt i stan om de har nagot liknande eller funderar du pa att bestalla en fran internet?

Det ska bli riktigt harligt nar sommaren ar har :D tror till och med att jag ska kopa mig ett par klanningar till sommaren ;) tihi! cant wait to see you sis!!!!

2010-04-21 @ 20:54:42
Postat av: Madde

Jag fastnade också för den med grönt bälte. :) Jag har kollat lite i stan men jag har inte hittat något. :S Jag vill gärna ha en som inte alla tjejer i hela skolan har också. x) Funderar på att beställa en från internet...enda problemet är ju att dom här grejerna kostar en del. x) Tror att den gröna låg på 3000-6000 svenska kronor...:(

Vi längtar alla till sommaren! Haha, that's awesome! Du kommer se jättefin ut. :) Can't wait to see you either!

2010-04-21 @ 21:12:54
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0