Fullspäckad dag :)

Hiiiii. :)
Så när vi kom till musiken idag på morgon så var dom typ: "Okeej, så det är ju Samling På Skansen men för andra gruppen idag? Well, det är bara en grupp som ska spela, så har någon av er lust att spela?" Så jag & Vendela slängde ihop två låtar och intog scenen. :) Det var jättekul, jag älskar verkligen att vara uppe på scenen!

Vi spelade en cover av en Miley Cyrus låt i början, "I Miss You" och i slutet spelade vi en av mina egna låtar, "I'll Take The Fall". Jag var jättenervös för responsen på I'll Take The Fall, men det blev så bra. Publiken klappade i takt och alla satt och lyssnade. Perfekt! :) Fick också höra sen att det var några som sa att dom tyckte min låt var jättebra, finns INGET som är roligare att höra än när människor gillar min musik. :) That's why I'm even doing it...to reach out to people.

Efter skolan så åkte jag, Lottie & Ottilia in till stan i jakt på en present till Elias och vi hittade något perfekt. :D Vi tittade runt lite efter och Ottili hittade en fin avslutningsklänning på New Yorker. :) Känner mig stressad över det, måste börja leta ordentligt...

Här kommer bilder från dagen! Enjoy oh so very much. :D

JAG & VENDELA UNDER "I MISS YOU"

JAG UNDER "I TAKE THE FALL"

JAG & VENDELA UNDER "I MISS YOU"

SEE THE DIFFERENCE?

MADDE & OTTILIA

DET STOG "HOLLYWOOD STAR". TYCKTE ATT DET PASSADE OTTILIA. :)


Kommentarer
Postat av: Syrran

nej vad harlligt gumman! I take the fall ar fantastiskt bra! har den fortfarande pa datorn fran nar du och jag spelade in den den gangen du vet ;) onskar att jag hade varit dar och sett dig upptrada! hoppas att jag far se dig pa scenen ngn gang! saknar dig gumman! kramar

2010-04-28 @ 21:06:33
Postat av: Ottilia

I'll take tha fall har på något sätt fått en speciell plats i mitt hjärta, kan det bero på Musik Direkt? :)



Angående vår present till Elias, den är väldigt bra! :D

2010-04-28 @ 21:21:23
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Malin - Tack så jättemycket! :D Haha, just det, jag kommer ihåg! Den versionen är nog inte särskilt bra, men jättekul att du gillar den! x) Om jag fortsätter som jag gör nu, finns det en extremt stor chans att du får se mig på scen. :D Saknar dig också! Kramar!



Ottilia - Aww, I'm glad! :) Haha, det kan nog bero på Musik Direkt. ;) Jaa, kan knappt vänta på att hans min!

2010-04-28 @ 21:27:11
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0