Jag vill göra något.

Problemet är bara att klockan är 22:42. Jag tror inte mina kompisar skulle vara extremt glada på mig om jag bara ringde upp och var: "What's up?!?!?!". Eller? Näe. Bäst att inte ta några risker.
Hm. Okeej, så jag har några alternativ, antar jag.

1). Hämta glass.
2). Se Gilmore Girls.
3). Spela gitarr.
4). Ringa Lottie eller Simon.

Ehhh....hmm....*försöker tänka*.

Jag tycker att vi strycker gitarr, för jag kan inte spela efter 10. Gilmore Girls OCH glass frestar...:D We'll see. ;)





Jag lekte lite modell innan & kände att det var extremt nödvändigt att ladda upp dom här bilderna.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Du är alltid välkommen att ringa ;) Eller vad man nu ska säga! Haha.

2010-04-25 @ 12:00:48
Postat av: Madde

Haha, du är också alltid välkommen att ringa! :)

2010-04-25 @ 14:27:34
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0