Madde är lycklig :)

Yo.
Tänkte att jag skulle vara trevlig och ladda upp lite bilder från min tur hos världens bästa pojkvän. :)

Jag följde med Simon hem igår och kvällen var fullspäckad med Kiss-smink, Kalle & Chokladfabriken, TV-spel & mys. <3 Jag hade inte sett Kalle & Chokladfabriken på typ två år så det var kul. Haha, wow. Den var rolig. Tips för ni som vill se en mysig komedi.
Det var Simons idé med sminket, men det var faktiskt riktigt kul. Han gjorde Tommy Lee(från Mötley Crue) smink och körde på Paul Stanley's smink från Kiss. Haha, fast jag gjorde min egna verision av det med en blå stjärna istället för röd(Detta var Simon mycket kritisk för) men jag tyckte det blev bra. Typ. Jag tror det.
Vi tog en sväng med hans moppe också, det var första gången för mig. Men läget var lugnt, båda hade hjälm & Simon körde försiktigt. Dessutom var det riktigt coolt. ;)

Dessutom, vi upptäckte att jag är med i Ölandsbladet i dag!
Det var en bild på mig och mina två kompisar när vi tävlade i Musik Direkt förra året. Artiklen handlade om musik verksamheten här på Öland och då tänkte dom väl att det var kul att slänga in en random bild. Jag är bara glad att vi är med. :)

Så det var min gårdag. Ska nu gå iväg en sväng till Konsum och fixa lite saker. :)

Massor med kramar,
Madde.


MADDE & SIMON - TOO COOL FOR YOU



DU ÄR HELT UNDERBAR

Kommentarer
Postat av: Vendy

Naw, asså ni e bara så sööööta =) <3

2010-04-17 @ 19:24:13
Postat av: Madde

Aww, tack så mycket! :) <3

2010-04-17 @ 20:18:51
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0