Mitt i röran av nationella prov.

Good afternoon, my lovely readers! :)

Kom hem från skolan för ett tag sen & nu ligger jag i sängen med datorn och min tjocka JB-hoodie. That's the way it should be. ;) Glömde att skriva igår, men spelningen i skolan gick bra - inte för många katastrofer. Ibland får man bara inse att vissa gånger går det bättre än andra. Och ibland kan man trösta sig med en biobiljett lovad av rektorn! :)
Någon som har några tips på bra filmer som går just nu?

Allt rullar på som vanligt i skolan, antar jag. Som ni förstår av titlen så håller vi på med en rad speciella och härliga prov just nu. Imorgon blir det matte, jag hoppas på det bästa!

Det är flera lärare som är fast runt om i världen, men det roligaste exemplet är Arne, idrottsläraren, som är fast i Spanien! Man ska ju inte gotta sig i andras olycka, men jag kan inte hjälpa det. På något sätt är det SÅ kul! :D

Nu ska jag lata mig på youtube och lyssna på go musik. Och göra läxor. Och städa rummet. Mhmm...jag är godis sugen...blir det en tur till Fyren? Nej, Madde, mitt i veckan - dåligt! Hrmf. Vi får se vem som vinner fighten, jag eller mitt samvete...

Massor med kramar,
Madde.


JAG & SIMON UTANFÖR AULAN

Kommentarer
Postat av: Simon Sixx

Wow ser ju så ball ut ju hehe :p

2010-04-21 @ 19:31:29
Postat av: Madde

Haha, of course you do! :D

2010-04-21 @ 19:59:56
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: syrran

lol Simon fick mig att skratta :D ni ser ut att ha roligt tillsammas :) Medde, det ar fantastiskt roligt att se alla dina bilder! du kanns lite namre nar jag kan folja dig nastan varje dag och till och med veta vad du har pa dig och vilket huror du ar pa :D



biobiljett ar ju inte helt fel :) gar Blindside i Sverige nu?? annars ar den riktigt bra!! tror till och med killarna kan tycka on den (Daniel alskade den lol :D ) sa ni kan ju alltid ga allihopa :) Invictus ar bra ocksa :)



LOL! Arne ar fast i spanien!! Tihi!! freedom!!!! i'll imagine is the right word for you guys ;)

2010-04-21 @ 20:51:06
URL: http://theswedeturnedparsnip.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, det har vi! :D

Aww, desamma! Är så glad att vi kan ha mer kontakt nu. :)



Tyvärr går inte Blindside i Sverige, men förhoppningsvis kommer den! Vad handlar den om? :) Det finns en film som går här som heter "Flickan Från Ovan"(på engelska "The Lovely Bones") och den verkar riktigt bra!



Haha, PRECIS! :D Alla är överlyckliga just nu!

2010-04-21 @ 21:22:13
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Ottilia.

Vilka fler lärare än Arne är fast i andra delar av världen? :O

2010-04-21 @ 21:23:45
URL: http://www.ottawia.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Det var nån mer...minns dock inte vem.

Dessutom är en kille från kyrkan fast i London & Julle och Berne(du vet, prästerna) är också fast någonstans! x)

2010-04-21 @ 21:43:25
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Syrran



Hittade en intoducktion till Blindsde :) enjoy!! :) The Blind Side depicts the remarkable true story of Michael Oher, a homeless African-American youngster from a broken home, taken in by the Touhys, a well-to-do white family who help him fulfill his potential. At the same time, Oher’s presence in the Touhys’ lives leads them to some insightful self-discoveries of their own. Living in his new environment, the teen faces a completely different set of challenges to overcome. As a football player and student, Oher works hard and, with the help of his coaches and adopted family, becomes an All-American offensive left tackle. Based on the book The Blind Side: Evolution of a Game by Michael Lewis



jag har last "The lovely bones"Den ar kanonbra! kom aldrig ivag och se den, men den at ressigerad av Peter Jackson (Lord of the Rings) och huvudrollen spelas av en ung Irlandska :) ska var jattebra :)



ta hand om dig!

kramar!

2010-04-22 @ 01:39:05
URL: http://theswedeturnedparsnip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0