Psst...jag kan inte sova.

Lösningen? Music & a pointless quiz. :)

Om Dig

Namn: Linnéa Madeleine S

Kallas för: Madde, kort & gott. :)

Stjärntecken: Kräfta

Höger eller vänsterhänt: Right

Piercingar: Hade hål i öronen, men dom växte igen.

Tatueringar: Nej

Längd
: 1.65 cm

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Röd-blond

Fräknar: Jag hade, men konstigt nog försvann dom. x)

Motto: har inget

Kär? : Jaaa...*ler*

Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte just nu, men i framtiden.

Tycker du att du är attraktiv? Asså...jag är nöjd med vem jag är och hur jag ser ut. ;)

Dricker du? Nej

Röker du? Aldrig

Vilket schampo använder du? Um, just nu är det Garnier, men det är olika.

Vilken parfym använder du? Sweet Rose :)

Vad är du rädd för? Att förlora någon jag älskar.

Gillar du att tvätta? Haha, det kan vara rätt avkopplande. x)

Gillar du berg- och dalbanor? Nej, blir livrädd.


Senaste…

Filmen du hyrde? A Walk To Remember

Filmen du köpte? Kalle & Chokladfabriken.

Låten du hörde Almost Lover  -A Fine Frenzy

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg

Personen du ringde? Simon

Personen som ringde dig? Simon x)

TV-program du såg? Laguna Beach

Person du tänkte på? Lottie ;)


Favorit…

Låt: Hjälp, vad svårt...just nu är det The Way I Loved You med Selena Gomez & The Scene.

Sak att göra: Skriva låtar. :) Makes me happy.

Sport: Eh, jag är fel person att fråga.

Dryck: Hm. Jag gillar verkligen te.

Kläder: Klänning

Film: A Walk To Remember

Bil: Chevy Truck :)

Serie: Gilmore Girls

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Tyvärr, ja

Varit i slagsmål? Aldrig


Antal…

Gånger du varit kär? Riktigt kär har jag bara varit en gång. Jag har trott att jag har varit kär 2 gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger.

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag hoppas verkligen inte det.

Tjejer du kysst? 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Still there. ;)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jadu....5-6 gånger, kanske.


Senaste…

Boken du läste? Miles To Go av Miley Cyrus

Personen du fick e-mail av? Musiktillägget

Personen du fick brev av? Morfar

Personen du fick sms av? Ottilia

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Um...nyår.

Saken du köpte? En tidning.

 

Vad..

Vad har du gjort idag? Varit i Kapellet, bloggat, gjort läxor, pratat med kompisar + Simon, tvättat.

Brukar du svära mycket? Svär inte.

När stiger du upp på morgonen? När det är skola: 05:50 - 06:30 och när det är helg: 09:00 - 11:00.

Vad har du på dig? Pyjamasbyxor & linne.

Vad ska du göra ikväll? Sova, sova, sova.

Vad är du allergisk mot? Inget. I'm blessed. :)

Var har du ont? Huvudet.

Använder du hårspray? Ibland.

Kan du stå på händer? Nooo.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Of course.

Är du glad nu? Jodå, relativt. ;)

Var du glad igår? Då var jag väldigt glad. :)

Vad dansar du till? Pop

Stockholm är… ? Konsert-stad.

Göteborg är… ? staden där Alice bor! :D

Kan du sjunga? Japp. :)

Spaghetti eller makaroner? Makaroner.

Land du vill besöka? USA & Frankrike.


Kommentarer
Postat av: syrran

lol! ointless indeed men valdigt intressant att lasa :) hur mar du? alskar dig!

2010-04-19 @ 00:21:59
URL: http://theswedeturnedparsnip.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, visst är det! ;)

Upptäckte precis att jag hade glömt att fylla i på mitt motto...den förra tjejen som gjorde quizet, hennes svar står fortfarande kvar. Lite uppenbart, för jag har ju tusen motton! :)

Jag mår ganska bra, är lite trött bara. Sj? :)

Älskar dig också!

2010-04-21 @ 19:08:35
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0