Skoltrött, Nicholas Sparks & inre röster

Jag är skoltrött. Rejält skoltrött. x)
Jag hade en disskution med min bästa kompis Lottie om detta tidigare idag. Vår stora fråga är: Varför blir man skoltrött när man absolut inte FÅR bli skoltrött? Då menar vi sista terminen i nian. Slutbetygen. Komma in på gymnasiet. Uh-huh, inte den bästa timingen.
Så jag måste verkligen sätta igång med läxorna. Snart. :) *inre röst* Nej nu! *Madde* NEJ! Snart. :)
Jag och min inre röst har relations svårigheter ibland...men det är väl som det är, man kan ju inte komma överrens med alla här i livet! :D

Medans många smarta ungdomar löser detta problemet(skoltrötts-problemet, inte inre röst-problemet) genom att plugga mer, så tröstar jag mig med en bra bok. Av Nicholas Sparks, of course. He's the man!
Just nu står det mellan A Walk To Remember och The Last Song. Det blir förmodligen The Last Song, trots att jag älskar A Walk To Remember so innerligt. :)
























Det var nog dagens sista uppdatering. Men det finns ju alltid oftast imorgon...;)           

Massor med kramar,
Madde.


EVERY WEEK'S THE SAME, STUCK IN SCHOOL, SO LAME
MY PARENTS SAY THAT I'M LAZY
GETTING UP AT 8 AM IS CRAZY :)



Kommentarer
Postat av: Lottie

Haha, you said it! ;)

2010-04-18 @ 20:27:02
Postat av: Madde

High five, man! ;)

2010-04-18 @ 21:03:13
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0