To my everything...

Jag älskar hur du lyfter upp mig. Jag älskar att din hand verkar vara gjord för min hand. Jag älskar att se på dig, att se hur vacker du är. Jag älskar att du får mig att skratta åt dom dåligaste skämten. Jag älskar hur dina ögon speglar ditt hjärta. Jag älskar när du håller om mig. Jag älskar hur du får mig att vara bättre. Jag älskar att du inspirerar mig. Jag älskar våra långa telefonsamtal om ingenting. Jag älskar att du får mig att känna mig trygg. Jag älskar att höra din röst. Jag älskar när du viskar fina saker i mitt öra. Jag älskar att du skiner som ingen annan jag har träffat. Jag älskar att se din reaktion när jag spelar en låt jag har skrivit till dig.

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Starchild Bondesson

Älskar dig också! <3 :)

2010-04-22 @ 22:26:34
Postat av: Madde

Älskar dig! <3 :)

2010-04-22 @ 22:28:04
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0