Tre systrar & en mamma. :)

Hello readers!
Såg precis "Tre Systrar Och En Mamma" med pappa. Jag hyrde den mest för att en av mina favoritskådespelerskor är med, Lauren Graham från Gilmore Girls...men det var rätt mysig. Av 5 så skulle jag nog ge den en 3. Med ett plus. Eller näe, inget plus. Men den var fortfarande ganska bra. En sån där film-att-hyra-när-man-har-tjejkväll-fast-man-är-ensam-med-marabo-choklad-med-nötter-i-och-ostbollar.

Filmen handlar om en mamma som anser att det inte finns några begränsningar när det gäller kärlek till sina döttrar; Maggie, Mae & Milly. Endast Milly är singel av dom tre tjejerna och Daphne(mamman) beslutar sig för att hon ska hitta en man till Milly, om det så är det sista hon gör.
Utan Millys vetskap sätter hon in en kontaktannons på en dejtingsida och börjar välja ut killar åt sin dotter. Daphne fortsätter göra fel saker av rätt anledning och hon börjar sakta men säkert inse att kanske, kanske är det dags att släppa taget.






Nu ska jag nog ta och se extramaterialet. ;) Have a good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0