Wait, what?!

Jag var precis ute på internet och kollade lite på en blogg, då jag plötsligt greps av total förvåning när jag såg ett inlägg: Är det nördigt?

Antagligen så är det nördigt att ha genomskinliga strumpbyxor. :O

Ta inte det här fel, det är inte så att jag följer trender slaviskt och gråter om jag har på mig något som inte är "inne". Jag tycker mest att det är roligt att det plagg jag har använt det senaste året har en tant-stämpel. :D Really Sverige, really?! Wow. Jag trodde man blev tant när man började närma sig 60-70 gränsen. Men visst. Om ni vill ha det så här.

Jag heter Madde och enligt Sveriges ungdomar...så är jag tant.

SVIKAREN


Kommentarer
Postat av: Ottilia.

Wow, tanten Madde. Det är inget vi bör nämna för killarna. x)



Och btw, jag tycker inte det är tantigt. ;)

2010-04-25 @ 12:16:38
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Lottie

Jag tyckte att du hade blivit lite tantig på senaste tiden ;)

2010-04-25 @ 12:43:54
Postat av: Madde

Ottilia - Haha, definitivt inte! x) Äntligen någon som delar min åsikt!



Lottie - Tack. Verkligen - tack. Precis vad jag behövder i denna jobbiga situationen. ;)

2010-04-25 @ 14:26:28
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

SV: Tack så mycket! ja det var roligt att sofia kom i final^^ Allt bra?//Emma.

2010-04-25 @ 14:58:10
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0