We all have different sides...

Hello beautifuls. :)
Vaknade runt 10:30 och gick upp och åt lite. Kom på att jag hade haft en dröm om att jag missade mötet i kyrkan idag och blev väldigt lättad när jaga upptäckte att jag inte hade gjort det. ;)
Just börjar jag bli klar med att göra iordning mig medans jag lyssnar på Chasing After Something med Mia Carruthers & The Retros. Har massor att göra idag, som t.ex. hemkunskapsläxan(har redovisning på tisdag!) och min spanskaläxa(redovisning på måndag!). Söndagar är ju bara för bra. Dessutom måste jag packa till gympan. Och fixa 500 andra saker som jag kommer komma ihåg när tiden är inne. :) Let that be soon...


FÖRE - MADDE MORGONTRÖTT




EFTER - FIT FOR FIGHT :)


Aja, nu ska jag kila iväg på en inspirations-eftermiddag för konfa-assistenter. Exciting! :D

Massor med kramar,
Madde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0