YES!

Gissa vem som är klar med hemkunskapen, gissa vem som är klar med hemkunskapen? :D
Ha! Jag. :)
Är mycket nöjd med mig själv just nu. Var inte i skolan idag för jag kände mig lite hängig så jag är glad att jag fick något gjort iallafall. Nu måste jag bara öva på att kunna redovisa det.
Imorgon är det Samling på Skansen för åttorna och jag ska vara med & uppträda. I'm excited! Vi ska köra två 2 akustiska(eller som Dennis säger, akusluskia) låtar och en låt med alla(Jag, Lottie, Dennis, Simon & en annan).
Jag ger en rapport om hur det gick imorgon. ;)

Ha en härlig kväll(Eller vem försöker jag lura, det är ju en skolkväll!)!

Massor med kramar,
Madde.




LIKHETERNA MELLAN DENNA GIRAFF & MIG I MORSE VAR SLÅENDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0