Ett fint brev kom med posten...

Mina grejer från JBs online butik kom idag! Yay! Det var inget stort, bara två små grejer, men jag älskar ändå att få saker därifrån.





Ett nyckelband med JBs logga på. Dock är det lite konstig, på bilden på sidan och på den här bilden ser märket ut att vara i guld, men märket är i själva verket lila-aktigt. Strange. Oh well.



Guitar pick med en bild på killarna följde även med på nyckelbandet. :)



4 pins med olika JB-tryck. Det roliga är att den i mitten längst upp(mörkblå med deras namn i gult tryck) - det trycket har jag faktiskt på en tröja. Can you say, double support?

Åhh, nu blir jag riktigt sugen på att beställa något mer! Jag har ju alltid min lön som jag kan ta liten del från och växla det andra till euro(Skottland). Ohh, tempeting. Jag kanske till och med gör det. Ska kolla på hemsidan och se om dom har något att erbjuda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0