Hemma

Hi everyone!
Är nu hemma från Västervik. Det har varit så himla roligt & jag är jätteglad över att jag fick hänga med! :D Vädret satte stopp för en del, men vi gjorde det bästa av situationen och hann med shopping, bad i pool, minigolf, grilling och mer.

Jag glömde mobilen hemma så hela grejen med bloggen och dom "tidsinställda" inläggen gick åt skogen. Jag postade därför alla inlägg på en och samma gång, men det verkade dock inte så uppskattat, så jag ångrar att jag la ner tid på det. I fortsättning kommer jag låta semester vara semester och inte blogga.

Trots att det var en riktigt kul & härlig helg, så känner jag mig nu väldigt trött. Så ikväll blir det musik, VeckoRevyn, glass & böcker. Ahhh...sounds lovely. Imorgon blir det födelsedags filmkväll för Dennis. :)

Massor med kramar!
Madde.



JAG & SIMON I ETT REGNIGT VÄSTERVIK. AJA, VI HADE KUL IALLAFALL! :D



JAG KÖPTE L.A. CANDY AV LAUREN CONRAD & EGOBOOST! AV ISABELLA LÖWENGRIP(BLONDINBELLA)



JAG FICK ÄVEN MED MIG 2 NAGELLACK HEM, ETT PERSIKO-FÄRGAT TILL MINA TÅNAGLAR & ETT GLANSLACK TILL MINA HÄNDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0