I love it when guys let you borrow their hoodies.

God morgon.
Sitter i min säng just nu. Jag har sett ett par avsnitt av Gilmore Girls och nu har jag tagit en paus. Ska gå iväg och tvätta och packa idag så jag får det klart, så det blir nog förmodligen inte 8 inlägg idag. ;) Men jag tror att ni klarar det.

Jag hade förresten en fundering; jag har sett väldigt många TV-serier och hur kommer det sig att i nästan alla fall att första säsongen är bäst? Jag har ett par exempel. One Tree Hill, The O.C., Laguna Beach, The Hills. Jag har inte kommit superlångt igenom Gilmore Girls, men jag tycker att första säsongen var bäst. Inte för att andra säsongen är dålig eller så, den är bara inte riktigt lika bra. Hm. Vad tycker ni?

Jag ska gå nu. Hoppas alla har en mysig, regnig dag! Ta fram en filt, lite godis, någon härlig person och titta på ett par filmer. :)

Vi hörs! Massor med kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0