I'M BACK!

AHHHHHH! JAG KAN BLOGGA IGEN!

Hjälp, vad excited jag blir. Idag lovar jag att det blir 8 inlägg bara för att börja "catch up". Hjälp, vad jag har missat. Men det finns något som är viktigare: vad ni har missat i mitt liv! ;) Och det är följande:

  • Jag slog till och köpte andra säsongen av Gilmore Girls(Lycka! Lycka! Lycka!)
  • Jag har varit sjuk
  • Jag är nu stolt ägare av en keyboard(och JA, jag kan spela!)
  • Jag har köpt min fina kavaj jacka igen(förlorade min förra i Växjö)
  • Jag har varit på Björklunden för första gången, intressant upplevelse
  • Jag har haft Harry Potter maraton, 3 filmer på en dag
  • Jag har fixat flygbiljetter + tågbiljetter till Skottland
  • Jag har skrivit packlistor och kom ihåg listor till både Skottland & Västervik :)
Eh, ja. Jag kanske kommer på mer sen. But oh well, vi får höras lite senare! Jag har nämligen lite Gilmore Girls att kolla på. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0