Nattinlägg

Hello.
Var ju som sagt på Tonår ikväll, väldigt mysigt! :) Det var härligt att träffa alla igen. Ska försöka gå nu varje torsdag när jag ändå börjar komma in i rutinerna. Det var Torstens sista gång & Saras sista gång på ett bra tag - usch, jag kommer att sakna henne! Vi satt inne i köket och gjorde vänskaps armband med barnens pärlor, haha! :)

Jag gick hem runt 11 och nu har jag bara varit inne på datorn och pratat med Lottie & Simon. Imorgon får bli min sista sovmorgon. Det skulle egentligen varit idag, men jag känner att jag behöver en dag till. Bara en till. :)

Ska gå & lägga mig nu. Sov gott, allihopa! Massor med kramar // Madde.



Mitt & Saras armband :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0