Princess Protection Program



När prinsessan Rosalinda(Demi Lovato) ska ta över tronen från hennes mamma och bli Costa Lunas drottning, tar en ond diktator över landet och Rosalinda tvingas fly och lämna sin mamma i Costa Luna. Hon sätts i Princess Protection Program, en hemlig orginisation som skyddar hotade prinsessor runt om i världen och ser till att dom är i säkerhet. För Rosalinda blir det lite en av kulturchock. Hon får lämna sin kungliga värld bakom sig och följa med en av orginisationens agenter till det vanliga, alldarliga livet i Louisiana, USA och försöka att bete sig som en normal tonåring. Det inkluderar att komma överrens med hans tonårsdotter Carter, som tycker att prinsessor är bortskämda typer som inte tänker på annat än skor, kläder...och skor. Men som tiden går får Carter lära sig att det finns mer till en prinsessa än bara utseendet och Rosie får se en värld som hon aldrig har sett förut. En värld där kungligheter är lika med dom populära i high school...

KOMMENTAR;


Jag har velat se den här är bra tag, för jag är Team Demi & Selena all the way och när jag såg att den gick på Disney Channel ikväll, så tänkte jag att jag skulle ta chansen. :)

Grejen med dom nya Disney filmerna är typ what you see is what you get. Det här är inga Oscar-värdiga filmer. Inget FANTASTISKT manus. Inga extrema stunts eller avancerade scener. Det är mysiga filmer, gulliga filmer. Filmer som man kan se med en kopp te och ens bästa vän med i soffan. Det är helt enkelt mysfilmer.

Jag gillade PPP. Selena & Demi gjorde ett bra jobb - framför allt tillsammans och jag skulle definitivt köpa den om jag fick chansen. Så att jag kan se den med en kopp me och Lottie(med lite övertalning) & Ottilia med i soffan. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0