Simons födelsedag(typ)

Hello everyone!
Sitter i sängen med datorn i knät och svarar på mejl. :) Skottland närmar sig med stormsteg och jag kan knappt vänta! Jag började till och med packa igår - japp, så galen är jag. Haha, nej, men det är inte så farligt. Jag la bara ner saker jag vet att jag inte kommer behöva mer här hemma innan vi åker. Men jag längtar tills jag kan börja packa på riktigt. :) Haha, som ni märker älskar jag verkligen att resa!

Hursomhelst! Runt halv sex kommer jag ta en buss över till Simon, för idag ska vi fira honom med gänget! Simon har nämligen det väldigt lyxigt i år; vi firar honom idag med gänget, vi kommer fira honom i Skottland på hans riktiga födelsedag och han kommer bli firad av sin familj när han kommer hem! Mycket firande i år, alltså. :)

Ikväll blir det förmodligen ett par filmer, lite grillning och mycket skratt - en vanlig filmkväll, alltså. :D Jag kommer hem runt 1 och då kommer jag förmodligen stupa i säng, så en bild uppdatering får nog ske imorgon.

Oh well, men vi hörs lite senare då! Massor med kramar // Madde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0