Smulan, min sötnos!

Jag har börjat ta väldigt många bilder sistone på Smulan sedan jag insåg att vi knappast har några bilder på henne.

Hon kommer inte finnas för alltid, så jag vill försäkra mig om att jag har många foton på henne, som jag kan ta fram och kolla på när jag saknar henne. Wow...när man tänker på det, jag växte verkligen upp med henne. Jag tror vi fick henne när jag var 7 eller 8 år...nu är jag 16. Nästan så länge jag kan minnas har hon funnits i vårt hem.

Foton är verkligen fantastiska på det viset. Det spelar ingen roll hur många år som har gått eller hur mycket personen på det har förändrats eller inte finns längre - fotot förändras aldrig. It stays the same.













Kommentarer
Postat av: Malin (maddes syster)

lilla smulangumman! saknar henne verkligen. kom pa att Smulan maste vara for dig vad Charlie var for mig och Mikael. Vi fick smulan 2002 och jag tror att hennes fodelsedag ar i April. den 17e om jag inte tar helt fel :)



saknar dig gumman!

2010-08-21 @ 14:37:36
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0