SP10D

Hello everyone!
Alla som läser min Facebook kanske vet om att jag planerade att ta en tidig kväll...det gick lite åt skogen! x) Istället sitter jag uppe och läser igenom en historia text vi fick idag som miniläxa och repeterar lite matte inför minitestet imorgon. Usch. Jag pluggar matte. Skolan har verkligen börjat.

Min dag var helt OK. Påminner om dom första dagarna på Skansen. Information slängs i ansiktet på en, massa nya människor, massa stora och okända byggnader, sömnbrist, fjärilar i magen. Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle uppleva dom dagarna igen. But here I am! x)

Min klass verkar dock vara ganska cool! Ser fram emot att lära känna alla lite bättre...

Imorgon börjar jag kvart över nio och slutar vid tjugo över fyra. Yay! Det betyder att jag inte kommer hem förrens runt 5-halv 6! Alla som tycker detta är fantastiskt, kommentera! Hahaha.

Okeej, borde förmodligen gå och lägga mig nu. Hoppas alla har haft en bra dag! Och till alla er som precis har upplevt sin första gymnasiedag...it gets better. I think. x)

Massor med kramar // Madde.



PS! Snodde titlen från Ottilias blogg(www.ottawia.blogspot.com). I hope you can forgive me. XX

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag tror att jag kan förlåta dig! ;)

2010-08-25 @ 06:58:06
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Thank you. :)

2010-08-25 @ 23:59:14
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0