Äntligen en jeans & converse dag!

Good morning!

Vaknade faktiskt precis. Jag var osmart igår & var uppe väldigt sent. Några exakta tider ska vi inte skriva. *host*halvtre*host*.

Dom närmaste dagarna kommer vara busybusybusy. Idag ska jag över till Simon och öva på låtarna, sedan ska jag och pappa förmodligen in till stan för att titta på en keyboard och min nya gitarr(som jag faktiskt kommer köpa för min lön!). Imorgon kommer jag åka till Simon runt 3 för hans mammas kalas. Stannar där hela dagen och sover över.

Det ska bli riktigt kul! :) Jag är dock lite orolig för min röst, som har varit lite crappy när jag har vaknat men fixat till sig senare. Kanske inte är något att oroa sig.

Nu, till den stora nyheten; det regnar! Det är dåligt väder! Yay! :D Hjälp, vad mysigt att få spendera en dag i jeans, tjocktröja och converse. Enligt SMHI blir det 19 grader och mulet. I'm beyond happy.

Nähä, nu ska jag gå och göra mig iordning. Hoppas alla har en supermysig dag! Fixa lite te och se några mysiga tjejfilmer(eller actionfilmer om det är killar som läser min blogg, hihi!:). Efter veckor med sol är det inte så farligt med tre dagar med regn.



JAG BJUSSAR PÅ EN SUPERGAMMAL BILD PÅ MIG & SIMON FRÅN EN INSPIRATIONSHELG FÖR KONFIRMANDASSISTENTER. VI HADE TÅRTKRIG!

Lyssnar just nu på;
Johnny & June - Heidi Newfield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0