Duktig dotter

Hellooooooo! :)
Jag lyckades kliva upp ur sängen runt tolv, ta på mig kläder, vila en stund och sedan gå iväg till Köpstaden. Jag köpte presenter till pappa på Dressman(kläder) och Euro Store(en tekopp). Jag köpte även ett fint kort med en pappa dikt på, handlade mat på Konsum och jag beställde en tårta åt honom på Hembageriet. Alltså, jag var en mycket duktig dotter!

Jag var dock även lite ego och köpte lite böcker, eftersom jag mår dåligt och är full av självömkan. Det blev Babbeldrottning(ettan i en serie av Meg Cabot, läste precis ut tvåan) och 14 År Till Salu, en jättepopulär sann historia om en 14-årig svensk tjej som sålde sig själv för sex. Den har fått väldigt bra kritik, så jag tänkte att jag skulle ta mig tid att läsa den.

Nu ska jag gå och äta lite glass, läsa & prata med Simon, som har varit jättegullig mot mig nu när jag har varit sjuk. Sötnos! <3



Massor med kramar!
Madde.

PS! Idag efter 3 veckor kommer Lottie hemfrån seglingen! VÄLKOMMEN HEM, LOTTIE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0