Eclipse

Idag klockan 16:30 begav jag, Torsten, Simon & Sara oss in till Kalmar för att se Eclipse, tredje Twilight filmen. Följ med på vår spännande tur! ;D



Redo för Eclipse! :)




Min ganska enkla outfit, jeanskjol och halterneck linne.



Och på fötterna hade jag flipflops. :)




Jaa, vi var ju där för att se Eclipse...




...men Simon blev ganska såld på Toy Story 3 när han såg postern.



The junkfood I can't live without. Kära gamla McDonalds. Du ger mig mycket lycka.



Sötnos & jag! :)



Märks det att jag & Simon stöder ett slags märke eller?



Jag minns när biobiljetten kostade 65 kr...



Tankar & funderingar;
Jag blev glad när jag såg filmen, för ÄNTLIGEN har dom fått till det! Mycket bättre filmad, mycket bättre spelat(SPECIELLT för Kirsten Stewart som har tagit sig i kragen och slutat vara så himla nervig) och mycket bättre manus(plus för smarta och roliga repliker). Jag ska se den igen snart med Lottie & Ottilia och det blir utan problem, för den är faktiskt väldigt bra - så det gör jag gärna. Två tummar upp! Om dom fortsätter i den här riktningen, så kan dom förvänta sig lite priser för Breaking Dawn...

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag förstår Simon, vem hade inte velat se Toy Story 3? x)



Du åt chicken nuggets gissar jag på? ;)

2010-07-09 @ 22:13:31
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Haha, jaa, det är sant. Han fick mig att lova att vi ska se den nästa gång. :)

Of course. ;) Fast jag vet inte...funderar på att pröva något nytt snart. ;D

2010-07-10 @ 09:06:23
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Malin

ahhh madde! haller med dig precis!! var och sag den med Daniel igar och alskade den! :D saaa mycket battre an de forsta tva! tydligen bytte de regissor och det verkar har gjort en jatteskillnad. att de anvande sig av Howard Shore att skriva musiken istallet for Muse gjorde ocksa en valdig skillnad. det blev sa mycket mindre nervost och sa mycket mer tilltalande. lol haller med dig om kirsten stewart ocksa! ;)



min favvo replik ar nar Jacob ar i taltet. ska inte saga mer ifall jag avslojar for mycket, men jag tror att du vet vad jag menar. :)



alskar dig!

kramar!

2010-07-13 @ 18:45:27
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0