Fyndat i stan

Hello darlings.
Idag var jag duktig och gick upp vid 10, så jag förväntar mig en god natts sömn inatt! :) Runt halv tolv åkte jag in till stan, shoppade och kom hem runt kvart i 3. Tänkte visa upp det jag hittade, enjoy!



PRICKIG KLÄNNING FRÅN NEW YORKER, SKÄRPET INGICK



LILA BLOMMIG KLÄNNING FRÅN NEW YORKER MED BAND I MIDJAN



VIT BLOMMIG KLÄNNING FRÅN NEW YORKER



SKOR MED LITEN KILKLACK FRÅN DEICHMANN



ANNAN VINKEL :)

Jag insåg precis en sak. Alla klänningar som jag köpte hade markering i midjan, haha! Typiskt mig. Jag är verkligen inkörd på det. Jag gillade även prickarna på den första klänningen, påminner om 50-talet. And I lööööööv 50-tal.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag gillade den prickiga klänningen. :)

2010-07-21 @ 13:01:41
URL: http://www.ottawia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0