I'm home

Good evening.
Är hemma från stan nu. Eller, har varit ett bra tag, har bara inte lyckats förmå mig att blogga förrens nu. ;)
Jag & tjejerna var och shoppade lite(köpte linnen&underkläder), åt på McDonalds(lovely!) och gick sedan och såg Eclipse. Detta var min andra gång, men det gjorde ingenting, gillar filmen skarpt! Dock vill jag nog vänta ett tag innan jag ser den för tredje gången...:)

Nu ska jag sätta igång och städa, städa, städa för Simon kommer hit imorgon & mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Böcker behöver sorteras, kläder behöver tvättas och golvet behöver dammsugas. Dags att sätta igång nu, alltså.

Hoppas ni har haft en härlig kväll! Kramar.



RANDIGA LINNEN FRÅN NEW YORKER, 49 KR/ST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0