Jag är hemma! Jag är hemma! Jag är hemma!

Heej allihopa!
Nu är jag hemma efter 6 dagar på Skeppsgården fyllda med lek, skratt och härliga konfirmander. Det var även dock 6 dagar utan täckning och internet. Dom första dagarna var det jätteskönt att bara kunna isolera sig från omvärlden och bara fokusera. Men den sista dagen blev jag liiiiiite trött på det...

Btw, jag må vara hemma men jag har också fångat nån slags feber + en solbränna som kommer bränna hela natten. Därför mår jag sådär just nu. Håll tummarna för att jag frisknar till inom kort!

Massor med kramar!
Madde.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

VÄLKOMMEN TILLBAKA TILL CIVILISATIONEN! :D <3



Det var på tiden! Hade du inte uppdaterat bloggen idag hade jag tvingat dig till det ändå! ;)



KRAM! <3

2010-07-02 @ 23:12:51
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Amanda

shit,

du är ju helt jättebra

på att måla.

du är ju helt klart awesome på så mycket!



kram (:

2010-07-03 @ 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0