Nighty-night

Heej allihopa.
Jag tänkte snart se en film och efter det försöka att sova. Tänker gå upp vid 9 imorgon, bara för att få rätsida på mitt dygn, som för tillfället är helt uppochner vänt.

Imorgon ska jag åka in till stan och köpa present till Simons mamma och massor med klänningar. Är i stort behov av det och dom närmsta veckorna kommer det MÅNGA tillfällen då jag behöver ha en fin klänning. Och jag är så trött på dom jag har...så imorgon blir det stan. :)

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag!



HOPPAS JAG SOVER LIKA GOTT INATT SOM JAG GJORDE HÄR

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Min bild! :D

2010-07-21 @ 12:54:17
URL: http://www.ottawia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0