Nu säger jag godnatt

...med min "Be My Lucky Hippo" t-shirt. :D
När jag hade köpt den här, så var jag inne på New Yorker med min syster och vi fick syn på tröjan, och jag frågade om hon skulle köpa den(vi brukar köpa samma kläder, bor ju ändå i olika länder). Hon svarade att hon redan hade hittat sin "lucky hippo" så hon behövde nog inte tröjan, hihi. Detta var innan jag träffade Simon...men hur skulle jag kunna veta att några månader efter skulle jag "hitta" min drömprins? :)

Hursomhelst, jag tror den här tröjan fortfarande förtjänar en plats i min garderob. ;)

Där fick ni en liten godnattsaga, hoppas det hjälpte! Imorgon ska jag upp tidigt för konfa-mässan i Torslunda kyrka. Sista dagen med konfirmanderna. Snyft. Jag gillar ju dom. Äsch. Dom får gå om ett år. Så får det bli. :)

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Malin

lol! jag skrattade hogt nar jag sag det har. jag hade totalt glomt bort det! :D lol! ps. daniel thought it was cute. ar sa glad att du hittade din "lucky hippo" ocksa! ;)

2010-07-13 @ 18:50:00
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0