Ny klänning

Jag var precis nere på marknaden och köpte en av dom två klänningar jag pratade om i ett tidigare inlägg. Efter lite fix och trix fick jag fram ett bra resultat. Wanna see it? Of course you want to.

FÖRE;



Snäckgrejen kändes lite skum(den var ju fin och så, men det funkade inte riktigt som skärp), så jag ändrade lite...

EFTER;



Jag la till mitt svarta skärp och voila! Plötsligt mycket bättre. Kändes som att det behövdes ett skärp, annars skulle klänningen svälja mig.

Jag köpte klänningen på Färjestadens marknad för 179 kr, vilket var ett ganska bra pris. Det finns inte så mycket på klänningen som kan gå sönder, inga detaljer och så, det var mycket därför jag köpte den. Den är väldigt luftig och flowy, skönt att ha nu på sommaren. Dock måste jag varna för att köpa kläder på marknader - man kan inte byta om något går sönder 3 dagar efter och storlekar finns det inte många. Dessutom kan man inte prova så det är mest att köpa och hoppas att det passar.


Kommentarer
Postat av: spoOky

den passade dejj jätte bra :D

2010-07-13 @ 17:34:04
URL: http://spokiie.blogspot.com
Postat av: Malin

jattefin madde! gillar ideen med skarpet! den ser ut att sitta battre med ditt svarta skarp ocksa :D

2010-07-13 @ 19:04:19
URL: http://theswedeturnedparsnip
Postat av: Madde

Ronja - Tack så mycket! :D

Malin - Thank you! Trodde också skärpet skulle göra skillnad. :)

2010-07-14 @ 13:46:58
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0