Rapport från ett soligt Öland

Hello beautifuls!
Hur är allt med er? Här hemma på Öland steker solen och frågan är om man överlever. Har hört allt från att det är 25 grader till att det är 40 grader och alla verkar 40 graders grejen mest. Det är väl så människan funkar. Faller för det mest skräckinjagande. :D

Idag var det absolut sista konfirmandgrejen innan återföreringen i september & det känns både härligt och lite synd. Jag gillar ju dom...bläö. Ok, moving on!

Nu ska jag slappa, äta isglass, försöka överleva värmen & leta flygbiljetter plus biljetter till Skottland. Min underbara storasyster gifter sig med sin Daniel den 2 september och jag flyger över med min storebror, pappa, Lottie & Simon. Can't wait!

Buh-bye!
Madde.



DET HÄR ÄR ALLT JAG ORKAR FIXA MED I KLÄDVÄG JUST NU.
COOLT? SÅKLART. :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

återförening?

haha vi gillar er oxå madde ;)

kram

2010-07-11 @ 19:13:32
Postat av: Madde

Det brukar vara en återförening i september då man träffas och kollar på bilder och hänger. :D

Haha, tur det! ;)

Kram!

2010-07-12 @ 00:08:50
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Malin

gillar att du bestaller biljetter! :) tihi! can't wait att traffa dig igen gumman! saknar dig!

2010-07-13 @ 18:53:38
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0