Sista dagen som 15-åring

God morgon, allihopa!
Jag har degat i sängen ändå tills nu och nu måste jag verkligen gå upp. Det är dags att städa tills Simon och tjejerna kommer imorgon, tvätta lakan och sänggrejer och sedan ska jag ner till ICA och handla tårtgrejer, godis & läsk till imorgon.

Imorgon blir jag 16. Exciting stuff. Imorgon kan jag färdas på vägarna i USA. Imorgon kan jag börja gymnasiet. Imorgon kan jag ha en Sweet Sixteen och få en bil i slutet av programmet. Imorgon är det fyra år tills jag blir leeeeegal. Y'know. Laglig.

Jag har önskat mig en keyboard av pappa(han kan spela lite & jag vill lära mig), en Sarah Jessica Parker perfym av Lottie&Ottilia och tjejfilmer av killarna. Till Simon sa jag väska eller armband. Detta ska bli VÄLDIGT intressant hur detta turns out. :)

Nu måste jag gå, men jag bloggar nog lite senare! Kramar!



MIN TÅRTA FÖRRA ÅRET

Lyssnar just nu på;
Sure Feels Like Love - Tiffany Thornton
Like a sunset on a hot summer night
Like making out after our first big fight
Windswept hair, when the moon's just right
Oh, you're a perfect sight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0