What I'm up to.

Good morning!
Så jag satte klockan på 09:30 och när jag vaknar ser jag att hon är 09:29, så jag ligger bara och väntar. Det är det jag brukar göra. Om jag vaknar några minuter innan klockan ringer, så stänger jag aldrig av den. Jag ligger bara och njuter av mina sista minuter av frihet innan jag måste jag släpa mig bort till platsen där jag måste vara(anledningen varför jag ställde klockan).
Grejen med idag var att klockan var inte 09:29 - hon var 08:29! Haha, vilken miss, Madde!! :)

Så efter min lilla blooper kan jag inte somna om, så jag tänkte att jag skulle ge en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv. Brukar inte göra det så jätteofta.

ONSDAG: Första dagen tillbaka på jobbet efter att ha varit sjuk. Gick ganska bra tycker jag. Det är alltid roligt med konfirmanderna och jag är väldigt lyckligt lottad att ha det som "jobb", för det känns inte som ett jobb. Vi har för kul för det. :) Enda minuset är jag är fortfarande risig och trött efter att ha varit sjuk, så jag känner mig inte på topp. Och energi är nästan ett måste. Dessutom fick jag väldigt ont i öronen när jag var sjuk och nu har jag typ lock - så alla ljud är helt messed up. Jag har svårt att höra om gitarrerna är stämda, hårtorken har ett helt nytt ljud, om en person ropar/skriker precis brevid mig - ja, det är nog det värsta dom kan göra just nu, jag måste prata tystare och jag kan inte sjunga. Det sista suger mest. Hoppas det går över snart!

TORSDAG:
Idag är det konfirmanderna till 3-4 och sedan ska jag hem till Simon. Vi ska se New Moon för att 1) han har inte sett den och 2) peppa inför fredag. Jag älskar verkligen New Moon, för att Jacob träder fram för första gången ordentligt.

FREDAG:
Heldag med konfirmanderna. Eclipse med konfassistenterna på kvällen. Ska se den igen med Ottilia och Lottie nästa vecka, så förhoppningsvis kan jag hålla tyst om detaljerna. :)

LÖRDAG:
KONFIRMATION. How weird. Jag har ju börjat vänja mig vid dom små monstrerna. :) Paella-fest för konfassistenterna hos Malin på kvällen.

SÖNDAG:
Söndags gudstjänsten med båda grupperna. Sedan...ledig.

Nästa vecka är jag "fri" och Ottilia är också ledig nästa vecka, så det blir förmodligen många härliga grejer med henne och Lottie! I can't wait. :)

See ya guys!



Min namnskylt som visades i kyrkan när jag var konfirmand.
- Har jag förändrats?



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Haha, flippa inte ur nu när du ser New Moon med Simon, jag menar, vi kanske överreagerade lite när Taylor tog av sig tröjan... x)

Ja tack! Håll tyst om detaljerna. ;)



Ja, vi får hitta på något. Frågan är bara vad... ;)

2010-07-08 @ 19:51:55
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Amanda

hhaha monster.

men madde är vi så hämska?

2010-07-09 @ 18:48:04
Postat av: Amanda

*hemska

2010-07-09 @ 18:48:39
Postat av: Madde

Ottilia - Njaa, det var ingen fara. Simon gillade Taylor lite mer eftersom han avskyr Robert. Och dessutom gillade han förvandlingsscenen. ;)



Amanda - Ni är inte så hemska, ni är faktiskt ganska underbara. :)

2010-07-10 @ 09:08:20
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0