200...tänk vad mycket jag kunde hunnit på den tiden!!

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Det här är det 200:e inlägget. I know. Crazy.
Idag har det varit en väldigt slapp dag. Jag och Malin latade oss i våra pyjamasar tills 1 eller 2 innan vi skärpte oss och gick ner till Köpstaden. ;)
Jag köpte en tröja och underkläder + lite smågrejer på en ny affär, Euro Shop. Någon som har varit inne där? Jag köpte en ansiktsmask för 10 kr, badbomber för 12 och det fanns andra väldigt billiga grejer. Vet dock inte hur kvalitén är, men det är ett tips att gå in dit om ni vill spara på pengarna! Köp isåfall engångsgrejer som jag gjorde, så slipper ni ångra er om något går sönder.
Var även på ett förberedningsmöte, eftersom konfirmandtiden börjar imorgon. Exciting! Det är mitt första år som konfa-assistent så jag hoppas jag gör en bra jobb. Vi får väl se mot slutet. ;D

Ska fortsätta min msn-dejt nu med Lottie, see ya later!


Never-before-seen bild av mig under utsparken. Önskar verkligen inte att min hand
hade flugit upp där. Oh well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0