Best couples :)

Tom Fletcher & Giovanna Falcone



Varför?
Tom(McFly) och Giovanna har varit tillsammans i drygt 7 år och har känt varandra sedan dom var 13. Jag tycker dom är supersöta tillsammans och jag tycker det är så härligt att dom har hållt ihop så länge. Jag läser hennes blogg och hon är alltid positiv och lever verkligen livet med ett leende. Båda två verkar ha väldigt stora hjärtan!

Malin & Daniel



Varför?
För att Daniel tar väl hand om min Malin när jag inte är där. :) Jag älskar att se dom tillsammans, tycker dom är väldigt söta med små skämt och retsamma pikar. Han ställer alltid upp för henne, det är något jag kan säga med 100% säkerhet.
Första gången jag träffade Daniel möttes jag av en kram och ett "Hello, dear!". Mitt enda svar var ett leende och ett "Han är godkänd, Malin!"
Den 2 september blir första dagen av resten av deras liv. Och jag kan knappt vänta på att få bevittna det. :) Älskar er båda!

...och som en bonus....



Jag var bara tvungen. ;)





Kommentarer
Postat av: Syrran

aww!! tack gumman! han ar verkligen alderdes alderdes underbar! ;) alskar dig gumman!!

2010-06-04 @ 18:54:03
Postat av: Syrran

Daniel says "Awww thats really sweet of her!! " :D vi alskar dig syrran!

2010-06-04 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0