En tur ner till Köpstaden? Ja, tack!

Heej allihopa!
Hur är det med er? Jag vaknade imorse och var superförvånad av det fina vädret. Jag hade förväntat mig regn och grå himmel, men istället blev det solsken. Hur mycket jag än älskar regn, måste jag ju erkänna att det var en god nyhet. :) Proven börjar avta nu och tempot börjar bli lugnare. Jag längtar nästan ihjäl mig efter sommarlov, trots att jag älskar Skansen! Jag skulle aldrig vara den personen jag är idag om jag inte hade gått på just den här skolan. Det är en fantastisk skola, härliga lärare som uppmuntrar en & ständigt nya chanser att utvecklas! Jag rekommenderar Skansen till alla. ;)

Det är inte bara sommarlov jag har och se fram emot, jag har även mycket annat exciting, speciellt i musik väg! Detta är mitt "musik schema" dom sista veckorna:

Niornas Melodifestival:
Min egna låt "Where I'm Suppost To Be"
Min & Vendelas låt "Crying Out My Heart(For You)"

Avslutning för niorna i aulan:
Cover på McFly's låt "No Worries"

Juniyran:
************* - en ny låt vi jobbar på, vi låter det vara en hemlis till vi ska spela ;)
Jailhouse Rock - låten vi spelade på senaste Samling på skansen & som blir detta års slutnummer! Hur exciting som helst!

Nu ska jag iallafall ner till Köpstaden en stund och fixa lite saker som jag behöver till helgen. Bloggar senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0