Ett svårt fall av nackspärr :)

Hello!
Jag var inte i skolan idag(nej, skolkade inte). Jag vaknade upp och märkte att jag knappt kunde röra huvudet. Då fick jag liksom en ganska stark känsla; "Okej, du kanske ska stanna hemma?". x) Så jag gjorde det.
Har inte fått jättemycket gjort idag. Jag sov, pluggade, gick bort en stund till Konsum. Pluggade igen. Spelade gitarr. Nu ska jag fortsätta plugga, har 3 prov som jag måste göra imorgon eftersom jag missade tidigare chanser. Förhoppningsvis, om jag har tur, så är denna veckan den sista jag behöver göra någon läxa. ;) SÅ UNDERBART! Jag räknar dagarna tills vi går ut nästa fredag. Jag är väl förtjänt att ett lång sommarlov!

Nu måste jag iaf gå, vi hörs imorgon!

OBS! Jag ångrade mig och bestämde mig för att ladda upp alla bilder från Världens Fest på min Facebook. Så om ni vill kolla -- kika på FB.

Kramis!
Madde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0