Flashback.

Heej allihopa.
Jag ligger fortfarande i min säng och slöar. Men strunt samma. Det är ju ändå helg & snart sommarlov. :)
Idag ska jag städa iordning Malins rum(mitt gamla) så det är klart tills hon kommer hem. Exciting! Jag har saknat henne så himla mycket. Det lär ju ta ett bra tag, så jag räknar bara att få det + mina labbrapporter klara idag.

Medans vi andra stannar hemma här på Öland, är min älskling på väg till Kiss-konsert! :) Jag är så glad för honom, han har sett fram emot det här jättelänge nu. Så en stor kram och ett lycka till till honom!

Allt konsert-prat som har hållt på, får mig att tänka på mina två Jonas Brothers konserter. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har fått chansen att se dom TVÅ gånger, när det finns människor som inte har fått se dom någon gång. VAR TACKSAM ÖVER MÖJLIGHETERNA DU FÅR I LIVET.

Oh well, nu borde jag kanske sätta fart. ;) See ya later!



MALIN, JAG & ALICE I LONDON FÖRRA ÅRET FÖR ATT SE JONAS BROTHERS



IT WAS AMAZING.


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig sa valdigt mycket ocksa gumman!! inte langt nu dock!! ar hemma pa torsdag! :D yay

2010-06-13 @ 15:42:46
URL: http://theswedeturnedparsnip
Postat av: Madde

Counting the days!! :D

2010-06-13 @ 16:36:39
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0