I'll send my love to you straight from the heart - baby, I miss you

Hello.
Sitter i sängen med datorn i knät. Ska snart gå och lägga mig, men jag tänkte göra ett snabbinlägg. Jag har gjort lite labbrapport, packat inför imorgon och sett en kvart på en film som heter Nothing But The Truth. Någon som har sett den? Jag såg bara en bit, men den var riktigt bra. Den handlade om en kvinna som var journalist och vägrade uppge sin källa, och blev därför fängslad och till sist dömd till 2 års fängelse. När man får se vem hennes källa var förstår man varför hon valde att förbli tyst angående källan.

Imorgon är det Juniyra och jag är nervös. Det är väldigt mycket som måste gå rätt till imorgon. Jag, Lottie, Dennis & Simon ska uppträda med Don't Stop Me Now - Queen och sedan Jailhouse Rock - Elvis Presley som slutnummer. Jag måste även repa min låt Where I'm Suppost To Be och min & Vendelas låt Crying Out My Heart(For You) till niornas Melodifestival på tisdag. Puh! I have to be on top of my game tomorrow.

Ska försöka sova nu. Tänker på Simon & Malin. Saknar er! Hejdå.

Lyssnar just nu på;
I Miss You - Dream Street

Kommentarer
Postat av: Malin

I miss u too gumman! -very much! bade jag och Daniel ber for dig imon! Det ska nog ga bra med allt ska du se! be, sa brukar nerverna lagga sig lite :) alskar dig gumman! kramar! malin

2010-06-14 @ 00:21:46
URL: http://theswedeturnedparsnip
Postat av: Malin

bade jag och daniel ber for dig1



ta bara en sak i taget sa loser det sig. :) be ar ocksa bra for att lugna nerver ;)



Det kommer att ga bra ska du se!

alskar dig!!

2010-06-14 @ 01:00:24
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0