I'M HOME!

Heej allihopa!
Nu är jag äntligen hemma från Världens Fest! Det var verkligen en upplevelse och jag är helt slut. Önskar nästan att jag hade kommit hem igår, för då hade jag haft en natt att sova ut innan skolan, men då blev det inte. Har NO prov imorgon och matte prov på tisdag och nationella spanska någon gång denna veckan, så det är bara att sätta igång att plugga.

Det finns väldigt mycket att berätta och jag har verkligen inte tiden att sätta mig ner att göra det, så jag tror att jag låter bilderna tala för sig själv plus små bildtexter här och var. ;)

Nu ska jag gå och fixa lite mat, ladda upp bilder & sedan plugga.

Kramar!
Madde

Lyssnar just nu på;
You Raise Me Up - Westlife
- Minnen från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0