Juni inleds med...regn.




Hellooooooo.
Skolan var helt okej, skönt att komma hem. Får inte somna nu, ska försöka hålla mig sysselsatt. Jag måste plugga matte och packa inför helgen som kommer spenderas i Växjö. :)
Idag är det juni. 17 dagar kvar tills vi slutar! Man märker iallafall inte att det är juni, regnmolnen hänger hotfullt över himlen. Vad hände med solen? Oh well...we'll see. Ska nog gå & ta en glass nu. :)

Har börjat få konstiga kommentarer, så jag har fixat så jag godkänner kommentarerna innan dom postas på bloggen. Sorry, people! ;)



HÖRS SENARE.



Kommentarer
Postat av: Den framtida presidenten över världen.

Detta är en konstig kommentar!

2010-06-01 @ 17:04:54
Postat av: Madde

:O

Men Jim då! x)

2010-06-01 @ 18:45:46
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Lottie

Haha, undra vem det var x)

2010-06-01 @ 21:22:17
Postat av: Madde

Haha, håller med Lottie!

Vem mer som vi känner kallar sig för presidenten? :)

2010-06-01 @ 21:54:12
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0