Konfirmandledare

Heej allihopa!
Hoppas allt är bra med er. Jag har inte bloggat på ett bra tag nu, men förhoppningsvis blir det nu. :)
Jag har sommarjobb om någon inte visste det? Jag är konfirmandledare och efter andra "arbetsdagen" så måste jag säga att det är riktigt roligt. Visst, även det har ju sina ups and downs, men det känns konstigt att kalla det jobb, för jag har verkligen jätteroligt. Just nu är vi i Kapellet och jobbar med biblen och lite olika övningar, mycket för att släppa loss och lära känna varandra. På söndag åker vi iväg på läger till Skeppsgården och jag tror det kommer bli lyckat. ;)

Tänkte att jag skulle rota fram lite av mina konfirmandbilder från förra året. ENJOY!


Min grupp, Matteus-gruppen, på vandring i skogen med Elias i täten


Jag, Lottie, Madde & Elias har en musikhörna första dagen på lägret


Älskar den här bilden på Simon! :D


Lektion ute i gräset


Gruppbild! Jag, Elias, Lottie, Simon & Kevin :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0