Lycklig!

Heej allihopa!
Känner mig jätteglad just nu. :) Jag hade 3 olika prov idag och jag tror aldrig jag har varit mer nervös. Mest nervös var jag iallafall för matten, men det fixade jag. Jag fick G. :D Simon klarade det också, vilket är hälften av min lycka! Det känns som om en stor tyngd har lyfts från mina axlar och jag kan äntligen andas. Leva. Bara vara utan att ständigt vara orolig och tänka på det. Och nu är det fixat. :) Nu kan jag koncentrera mig på musiken och lite småläxor och sedan är jag FRI! :D

Imorgon blir det träning hela dagen inför Juniyran, gillar det skarpt! Det är alltid mysigt när teatern, dansen och musiken samlas för alla känner alla. :) Efter skolan åker jag och Simon(och kanske Lottie) in till stan och shoppar. :) Jag behöver nya linnen och kanske ett par shorts. Och HÖRLURAR! Mina har varit trasiga i drygt 3 veckor och funkar bara på en öronsnäcka. Jag får gå in på Clas Ohlsson och kika på ett par. Lottie behövde också nya linnen, m.m. Förhoppningsvis svänger vädret, nu är det bara trist och mulet. Simon skulle fixa lite grejer till Kiss konserten nästa vecka. Finns nog inte ord som beskriver hur excited han är. :) Ha så roligt, älskling!

Nu ska jag spela lite gitarr och seda gå och lägga mig. Goodnight darlings!


Sommarlov...

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag HATAR när hörlurarna inte fungerar som dom ska. -.-

2010-06-09 @ 07:07:21
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Ögonblicket man inser att dom är sönder - det är SORG.

2010-06-10 @ 14:07:40
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0