Man måste prioritera

Hello guys.
Jag har inte varit inne på bloggen på några dagar nu, eftersom min syster är hemma! :) I'm loving every minute och försöker spendera så mycket tid jag bara kan med henne, så därför är det inte bland mina prioriteringar att blogga just nu. Så ni får tyvärr vara lite tålmodiga, så får vi se om några dagar hur det blir. Ni som känner mig kan ju följa mig på Facebook där jag hänger varje dag och laddar upp bilder. :) Där får ni iallafall en liten dos av Madde!

Massor med kramar,
Madde.



Partners in crime. :)
Dennis, jag, Lottie & Simon

Kommentarer
Postat av: Lottie

Värsta supergänget där ju! ;)

2010-06-20 @ 11:04:53
Postat av: Madde

Haha, of course!

We are oslagbara.

2010-06-20 @ 20:30:10
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0