Ment to be?

Dom som känner mig vet att jag är ganska svag för astrologi. Jag gillar att läsa personlighetsförklaringar och se olika matchningar mellan olika stjärntecken för att se vem som passar med vem. Jag läser däremot inte vardagshoroskop, för det stämmer aldrig för mig. Men personlighetsbeskrivningar för mitt stjärntecken har faktiskt hjälpt mig att inse saker om mig själv som jag inte hade en aning om! Jag tycker det är riktigt spännande och dessutom stämmer Kräftans personlighetsbeskrivning in väldigt bra på mig.

"Borta bra, men hemma bäst. Det stämmer in på dig. Du vistas för det mesta i ditt omsorgsfullt ombonande hem. För dig är ditt hem och din kärlek det allra viktigaste. Familjen är ditt hjärta. Du är en sann vänn. En vän som bryr sig om vad personerna i din närhet önskar sig och behöver. Du fårstår andra människors förhållande väl. Oftast bättre än dig själv. Du kan vara mycket ologisk i ditt handlande, snabbt ändra sinnesstämmning och dra dig undan. Du behöver umgås med dig själv för att försöka förstå dig själv."

Jag tog mig friheten att kolla upp hur jag och mina "nära & kära" passar ihop! Enjoy. :)

JAG OCH LOTTIE



- "Stimulerande och framåtskridande vänner."
- "Vänner med gemensamma drag och likartad livssyn."
- "Det bästa med relationen är deras starka lagarbete när de bestämmer sig för något."

JAG & SIMON



- "Par som hjälper varandra framåt."
- "Omtänksamt förhållande."
- "Här finns ingen kärlek av lättvikt: för dessa parter passar inte en flirt, de båda har stor beundran för varandra."

JAG & OTTILIA



- "Olika, men framåtskridande"
- "Vänner med olika framtidsmål."
-
"Tillsammans delar de en stödjande, positiv och hälsosam vibe."

JAG & MALIN



- "Gemensam strävan för stabilitet och balans i hemmet."
- "Dessa två kan harmoniskt blanda sina energier."
- "När en Kräfta och en Våg träffas tillför de varandra saker och ting som de själva saknar."

EGNA TANKAR? KOMMENTERA GÄRNA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0