My favorite part of the day.

När det är dags att sova, såklart!!

Näe, skämt åsido. Har fixat lite grejer inför imorgon och nu ska jag krypa ner i sängen i mina gosiga pyjamasbyxor och bara mysa. Jag har Gilmore Girls DVDn framme, lite bullar och dricka. The perfect combo, typ. Imorgon blir det några lektioner, träning inför skolavslutningen & sedan studentfest hemma hos Simon eftersom hans bror går ut gymnasiet. :) På lördag blir det nog att hitta på något med klassen eller liknande. Filmkväll, typ. På söndag ska jag göra iordning Malins rum(mitt gamla), så det är klart tills hon kommer hem. Det är mycket skräp där inne, så önska mig lycka till!

Uppdaterar inte imorgon, om något på kvällen. But don't wait up. ;) Godnatt, allihopa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0