ONSDAG

HEEEEEEEEJ.
Idag var det en heldag på konfirmationen, 10-16, men det var fullspäckat och roligt med sång, bild, lekar, pasta och minibad i form av Mosevandring nere vid Dämmet. När jobbdagen var slut gick jag och Simon och köpte glass och läsk och gick ner till hamnen. :) Det är så himla fint väder nu! Loving it! När glassen var uppäten gick vi hem till mig och bara mös. :)

Imorgon är det uppe i Torslunda och när det är slut tror jag att jag åker in till stan för att köpa ett par grejer inför lägret på söndag.

Tänker mycket på Lottie som just nu är ute och seglar. Saknar dig! Längtar tills du kommer hem. :)



Like a shelter in a storm, I'll keep you warm, know that you always can count on me
When everything fails, I'll be the wind in your sails, know that you always can count on me



Whenever you remember times gone by, remember how we held our heads so high
When all this world was there for us, And we believed that we could touch the sky





Kommentarer
Postat av: Starchild Bondesson

Ballongerna ser ut som nåt annat :P

2010-07-05 @ 01:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0