Packar

Hello. Just nu sitter jag i mitt rum och packar inför konfa-lägret på Skeppsgården. Jag är ungefär halvvägs igenom, men det kommer nog bli klart i tid. :) Hela mitt liv(kläder) är dock utspritt över hela sovrumsgolvet...men jag menar, you gotta do what you gotta do för att hitta det sötaste linnet.

Lyssnar på Jonas Brothers(tänkte skriva JB som jag alltid gör, men var rädd för att folk skulle tro att jag lyssnar på Justin Bieber. Det gör jag inte.) och njuter i fulla drag. Jag har inte lyssnat på deras musik på ett bra tag nu och det känns härligt att lyssna igenom alla låtar igen. Tror jag faller in i ännu en liten Jonas-fas. ;) Hur länge har jag varit ett fan nu? Hm...December 2006 - Juli 2010. Snart fyra år. Wow. Time flies.

Ska fortsätta packa nu, men vi hörs lite senare kanske! Massor med kramar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0