The key to my heart? Just be nice.

ARMBANDET JAG HITTADE PÅ "UR & PENN". IGNORERA MIN SNORGRÖNA TRÖJA, TACK.

 

Ledsen att jag har varit trist dom senaste dagarna. x) I've only got myself to blame. Jag var iallafall inne i stan med Simon igår. Vi åt på McDonalds(always a pleasure;), framkallade lite foton, gick runt och kollade i olika butiker, köpte grejer till Kiss konserten. Jag hittade ett fint linne till Juniyran. :) Haha, Simon fick agera smakråd och jag tyckte att han skötte sig väldigt bra! Två tummar upp.

Hittade även ett fint armband(se bild) som jag tror jag ska ha till klänningen som jag ska ha på en studentfest imorgon. Eh. Det där blev lite komplicerat. Men jag tror ni fattar!

Nu ska jag plugga & sedan gå ut för att ta lite frisk luft. Dagen är fortfarande ung!

 

...kan man säga så?


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Men tänk om jag gillar din snorgröna tröja. ;)

2010-06-10 @ 20:40:47
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Då tycker jag att du är snäll. :)

2010-06-10 @ 21:15:47
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0