Thursday

Hello everybody!

Hur är allt med er? Bra? Härligt.
Skolan idag var helt okej, inga klagomål. Eller rättare sagt, om man inte räknar allt tjat på sommarlov. ;) Vi hade bild, SO(läxförhör - gick bra), SET, lunch(pitabröd med ryssröra - awesome!), musik(visade alla låtarna för Moa - dom blev mer än väl godkända!), KS(var dock inte där, var och tränade på en av låtarna med Dennis & Lottie). Sista timmen skulle vi egentligen haft idrott men det visade sig att det var väldigt många som behövde göra olika grejer(matte, no, bild, slöjd) för att hinna ikapp, så Arne lät oss slippa. Thank you Lord! Det var en väl behövd extra timme vi fick och jag hann med både matte och bild. :)

När jag kom hem tog jag det lugnt, åkte in till stan en snabbis och sedan gick jag bort till Kapellet för att hålla Simon sällskap. :) Vi var ute på gräsmattan ett tag och njöt av solen innan vi gick ner till Köpstaden. Simon ville titta i den nya t-shirt affären efter en ny Kiss-tröja, men det fanns ingen som var värd en hundralapp. ;)

Vid 19:00 började Tonår och istället för att bara slappa uppe i Kapellet, så gick vi ner till Gullvivans fotbollsplan för att spela brännboll! Hälften var helt ur kondition och den andra hälften ägde. Så resultatet blev ju sisådär. Men kul hade vi!

Kom hem runt 21:30 och bestämde mig för att sticka iväg till Konsum för att fixa några småsaker inför imorgon(Växjö!). Simon ringde upp och sa att han skulle iväg till Konsum(!) och fixa en grej och vi bestämde oss för att mötas utanför. Så vi handlade tillsammans. En fantastisk upplevelse. x)

Är helt slut i kroppen nu, men måste packa det sista inför imorgon. Sedan ska jag nog krypa ner i min varma säng och se "Just My Luck". x) Haha, älskar den verkligen! Jag kan inte vara uppe för länge, för trots att jag har ledigt imorgon, så måste jag ändå gå upp vid 7 för att hinna med bussen(det blev ändrat från tåg till buss i sista sekunden).

Här kommer iallafall ett gäng bilder! Ihopeyouenjoyit.
Madde.


MIN SÖTNOS

JAG HAR ALLTID VARIT DEN POSITIVA & SIMON HAR ALLTID VARIT DEN NEGATIVA.
(FATTAR NI? KOLLA IN BILDEN;)

PUSS!

JAG BEHÖVDE INTE ZOOMA JÄTTEMYCKET FÖR DEN HÄR BILDEN.
FÅGEN VAR NÄMLIGEN ALLT ANNAT ÄN SKYGG.

MEASURE YOUR LIFE IN LOVE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0